Kverneland wint met een verkeersveilige wentelploeg de bronzen sikkel

ATH Digitaal

Publiek koos meest opvallende innovatie op nieuw platform ATHDigitaal.nl
Kverneland Group Benelux heeft met de Kverneland 3400S Trailer Transport Solution TTS de prijs voor de meest opvallende innovatie Bronzen Sikkel gewonnen. Deze verkeersveilige wentelploeg won met 11% van alle stemmen die de bezoekers uitbrachten op het nieuwe, online platform ATH Digitaal Live op 10 en 11 maart.

Ruim 9.500 bezoekers
ATH Digitaal heeft in twee dagen ruim 9.500 bezoekers getrokken.
Een korte enquête onder bezoekers gaf aan dat de bezoekers onder de indruk zijn van de opzet van dit nieuwe, online platform en het innovatieve systeem met de vele mogelijkheden. Verder waren bezoekers zeer tevreden over het beursaanbod met de 1.200 trekkers en machines van meer dan 340 merken, over de ruim 120 innovaties die te zien waren en de mogelijkheid om kennissessies bij te wonen over actuele onderwerpen. ATHDigitaal.nl blijft vanaf nu 24/7 online beschikbaar.

Ideale combinatie van online events en live beurzen
Willem Bierema: “We zijn tevreden over de lancering van deze eerste editie en gaan dit concept verder door ontwikkelen voor een tweede, bredere editie van ATH Digitaal Live in november. Wat ons betreft vormt dit concept ook een mooi uitgangspunt voor verdere doorontwikkeling voor online beursedities op andere gebieden, zoals Groentechniek en Interne logistiek later dit jaar.
Deze eerste editie van dit innovatieve platform heeft ons gesterkt in het idee dat juist de combinatie van online events én live beurzen heel krachtig is. Dit versterkt onze ambitie om op beide fronten actief te blijven. Met het organiseren van zowel online events als live (outdoor) vakbeurzen willen we producenten, importeurs en dealers van bijvoorbeeld landbouwmechanisatie en groentechniek op meerdere manieren en meerdere momenten per jaar in aanraking laten komen met hun klanten, ofwel onze bezoekers waaronder alle boeren, loonwerkers en iedereen die werkzaam is in de agrarische sector en in de groene omgeving. Wij zijn ervan overtuigd dat dit voor bezoekers een ideale combinatie is wat betreft optimale informatievoorziening én merkbeleving.”

Please follow and like us:
RSS