Nieuws

Gerard Heerink: ,,Zoeken naar samenwerking’’

fedecom

Met een dynamisch voorstelfilmpje en een afsluitende commercial rond de Google Glasses gaf Gerard Heerink (57) aan een directeur te zijn, die openstaat voor nieuwe ontwikkelingen.

De keuze voor Fedecom was voor Heerink een mooie samenkomst van een organisatie met ambitie gecombineerd met het streven naar een faire beloning voor de sector. Los van zijn kennis van de agromarkt spreekt de boerenzoon deze filosofie aan. ,,Dat boeit mij. Vanuit mijn kernwaarden integriteit, respect en ambitie in samenwerking met anderen wil ik werken aan tevreden leden. Overigens geruggensteund door de Koninklijke Metaalunie die veel voor ons kan betekenen.”

Met de wereld mee veranderen

Toch is de nieuwe directeur van Fedecom realist genoeg om te zien dat de wereld om ons heen snel verandert. ,,Zo stellen klanten steeds hogere eisen. Ik zie ketenintegratie en samenwerking als belangrijke tendensen om daarin mee te kunnen.” Heerink herkent dat de diversiteit van zijn leden voor elke ondernemer een andere aanpak vergt. Toch ontwikkelt techniek zich als een rode draad waar de sector wel raad mee weet. ,,Slimme data-uitwisseling wordt bijvoorbeeld erg belangrijk om klanten beter te kunnen bedienen. Dat zal weer vragen om anders opgeleide medewerkers. Aan Fedecom de taak daarin te ondersteunen.”

Please follow and like us:
RSS
Nieuwsberichten