Tijdens de Fedecom Jaarvergadering van 20 november jl. gaven verschillende sprekers hun visie op ontwikkelingen in het distributiekanaal, veranderende business modellen en Big Data. Naast de presentaties van Hans Bresser van BOVAG en Ruud Huirne van Rabobank Nederland tijdens de plenaire middagsessie, werden ook de afdelingsvergaderingen opgeluisterd door interessante presentaties. Wij stellen u graag in de gelegenheid om alle presentaties te bekijken via onderstaande links.
- Dhr. De Ruijter van Mercedes-Benz Trucks: “Data benutten voor verlaging brandstofverbruik en TCO van klanten”
- Dhr. De Vries van Courage 2025: “Streven naar maatschappelijke waarde door aantrekkelijk te zijn”
- Dhr. Slooten van De Nederlandse Golf Federatie: “Duurzaamheid is hét criterium voor openbaar groen en sportterreinen”
- Dhr. Van Gelder van Aspen Benelux: “Voor- en nadelen van milieuvriendelijke brandstoffen in de groensector”
- Dhr Schmeitz van Fresh Information Management Center: “Nieuwe technologietrends bieden nieuwe kansen én uitdagingen”
- Dhr. Van der Scheer van Koninklijke Reesink: “Strategie gericht op full line distributeur in equipment”
- Dhr. Bresser van BOVAG: “Nieuwe toetreders kraken aloude business model autobranche”
- Dhr. Huirne van Rabobank: “Data-aggregratie zorgt voor waardecreatie in Agri&Food”