Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2019 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2018 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2017 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2016 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2015 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2014 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2013 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2012 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren. Lees de resultaten...
Resultaten dealertevredenheidsonderzoek 2011 in Europese dealertevredenheidsonderzoek
CLIMMAR, de Europese koepelorganisatie van de mechanisatiebedrijven voert jaarlijks onderzoek uit naar de tevredenheid van de dealers over de dienstverlening van en hun relatie met hun tractormerkfabrikant/-importeur. De resultaten van het onderzoek kunnen worden gebruikt als stimulans voor de tractormerken om verbeteringen in de dienstverlening te realiseren.Lees de resultaten van...